Laipni lūdzam Fiskars vietnē! Jūsu lietošanas ērtību optimizēšanai mēs vietnē izmantojam sīkfailus.
Skatiet sīkfailu politiku šeit..
Savos pētījumos Fiskars ir atklājis, ka 96% ēdienu gatavošanas entuziastu domā, ka ēdiena gatavošana viņus dara laimīgus. Uzņēmuma mērķis ir palielināt emocionālo labsajūtu, piedāvājot inovatīvus risinājumus cilvēkiem, kas aizraujas ar ēdienu gatavošanu: 0% ātrās ēdināšanas, 100% laimes.
Lai klienti būtu apmierināti ar instrumentu lietošanu, Fiskars produktu ražotājs nodrošina papildu garantiju Hard Face un Hard Edge produktiem, kas iegādāti laikā no 2020. gada 1. septembra līdz 2020. gada 31. decembrim (“100 % laimes garantija”). 100 % laimes garantijas kampaņa attiecas tikai uz Fiskars Hard Face un Hard Edge produktiem, kas iegādāti pēc 01.09.2020. Kampaņa neattiecas uz citām Fiskars produktu līnijām vai produktiem, kas nav minēti šajā paziņojumā.
Ja mūsu produktu lietošana neradīs jums lielāku laimes sajūtu, varat tos atgriezt 30 dienu laikā kopš pirkšanas brīža laikā no 2020. gada 1. septembra līdz 2020. gada 31. decembrim un saņemt atpakaļ naudu (izņemot sūtīšanas izmaksas). Lai produktu atgrieztu, izpildiet tālāk sniegtos norādījumus. Sūtījumā ir jāpievieno pirkuma čeka oriģināls, kas kalpo kā pirkuma pierādījums. Veidlapā tālāk norādiet savu kontaktinformāciju un konta numuru. Nosūtiet produktu uz atgriešanas adresi, kas norādīta pēc šiem nosacījumiem. Produktu varat nosūtīt tā oriģinālajā iepakojumā vai līdzīgā aizsargiepakojumā.
Lūdzu, apmeklējiet mūsu tīmekļa vietni Fiskars.com, lai skatītu visu produktu sarakstu, uz kuriem attiecas 100 % laimes garantija.
Lūdzu, ņemiet vērā: 100 % laimes garantija neattiecas uz produktiem, kuriem konstatēts defekts. Ja nopirktais produkts ir nepārprotami bojāts, lūdzu, atgrieziet to veikalā, kurā to iegādājāties, izmantojot standarta atgriešanas pieprasījumu, vai arī sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. 100 % laimes garantija ir spēkā tikai gadījumos, kad produktam nav nepārprotamu tehnisku vai citu defektu, bet produkts neatbilst gaidītajam un tāpēc tiek atgriezts.
Ja neesat pārliecināts par to, kurš atgriešanas veids ir piemērotākais, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +358 20 334 101 (darba dienās plkst. 10–15) vai e-pastu customerservice.export@fiskars.com
Ja vēlaties atgriezt Fiskars produktu 100 % laimes garantijas ietvaros, pieprasītie personas dati tiks izmantoti tikai 100 % laimes garantijas ietvaros veikto preču atgriešanas darījumu apstrādei. Jūsu dati tiks glabāti tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams atgriešanas apstrādei. Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, skatiet mūsu privātuma politiku (https://www.fiskarsgroup.com/privacy-policy).
Fiskars neuzņemas atbildību par tiešu, netiešu, tūlītēju vai izrietošu kaitējumu vai īpašu kaitējumu (tostarp kaitējumu, kas izriet no uzņēmējdarbības, līguma, produkta vai informācijas zaudējumiem vai uzņēmējdarbības pārtraukuma), kas izriet no 100 % laimes garantijas izmantošanas vai šādas izmantošanas liegšanas, vai arī no šiem nosacījumiem.
Šie nosacījumi ir interpretējami atbilstoši Somijas likumiem. Šī garantija par apmierinātību ir papildu priekšrocība, un tā neietekmē nekādas garantijas, ko nodrošina tālākpārdevējs vai ražotājs, kā arī neietekmē nekādas likumīgās vai citas juridiskas tiesības, kas jums var būt piešķirtas atbilstoši piemērojamai obligātajai valsts likumdošanai (piemēram, patērētāju aizsardzības tiesību aktiem).