100% Fiskars produktu apmierinātības garantija

Kā liecina uzņēmuma Fiskars pētījumi, 90 % dārzkopju uzskata, ka dārzkopībai ir lielāka ietekme uz viņu emocionālo labsajūtu nekā jogai. Uzņēmuma mērķis ir uzlabot emocionālo labsajūtu, piedāvājot novatoriskus risinājumus dārzkopības entuziastiem: 0 % steigas, 100 % laimes.

Lai klienti būtu apmierināti ar instrumentu lietošanu, Fiskars produktu ražotājs nodrošina papildu garantiju Fiskars PowerGear™X, Norden un X sērijas cirvjiem, Xact augsnes kopšanas instrumentiem, SnowXpert sniega tīrīšanas instrumentiem, kā arī visiem pieejamajiem Fiskars ūdensratiem, kas iegādāti laikā no 2020. gada 1. aprīļa līdz 2020. gada 31. decembrim (“100 % laimes garantija”). 100 % laimes garantijas kampaņa attiecas tikai uz Fiskars PowerGear™X, Norden un X sērijas cirvjiem, Xact augsnes kopšanas instrumentiem, SnowXpert sniega tīrīšanas instrumentiem, kā arī visiem pieejamajiem Fiskars ūdensratiem, kas iegādāti pēc 01.04.2020. Kampaņa neattiecas uz citām Fiskars produktu līnijām vai produktiem, kas nav minēti šajā paziņojumā.

Ja mūsu produktu lietošana neradīs jums lielāku laimes sajūtu, varat tos atgriezt 30 dienu laikā kopš pirkšanas brīža laikā no 2020. gada 1. aprīļa līdz 2020. gada 31. decembrim un saņemt atpakaļ naudu (izņemot sūtīšanas izmaksas). Lai produktu atgrieztu, izpildiet tālāk sniegtos norādījumus. Sūtījumā ir jāpievieno pirkuma čeka oriģināls, kas kalpo kā pirkuma pierādījums. Veidlapā tālāk norādiet savu kontaktinformāciju un konta numuru. Nosūtiet produktu uz atgriešanas adresi, kas norādīta pēc šiem nosacījumiem. Produktu varat nosūtīt tā oriģinālajā iepakojumā vai līdzīgā aizsargiepakojumā.
Lūdzu, apmeklējiet mūsu tīmekļa vietni Fiskars.com, lai skatītu visu produktu sarakstu, uz kuriem attiecas 100 % laimes garantija.

Lūdzu, ņemiet vērā: 100 % laimes garantija neattiecas uz produktiem, kuriem konstatēts defekts. Ja nopirktais produkts ir nepārprotami bojāts, lūdzu, atgrieziet to veikalā, kurā to iegādājāties, izmantojot standarta atgriešanas pieprasījumu, vai arī sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. 100 % laimes garantija ir spēkā tikai gadījumos, kad produktam nav nepārprotamu tehnisku vai citu defektu, bet produkts neatbilst gaidītajam un tāpēc tiek atgriezts. Ja neesat pārliecināts par to, kurš atgriešanas veids ir piemērotākais, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +358 20 334 101 (darba dienās plkst. 10–15) vai e-pastu consumer.info@fiskars.com.

Izņēmumi

  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka ir nepieciešams čeka oriģināls.
  • 100 % laimes garantijas kampaņa ir paredzēta tikai pirkumiem, kas veikti laikā no 01.04.2020. līdz 31.12.2020. (attiecas tikai uz Fiskars PowerGear™X, Norden un X sērijas cirvjiem, Xact augsnes kopšanas instrumentiem, SnowXpert sniega tīrīšanas instrumentiem, kā arī visiem pieejamajiem Fiskars ūdensratiem, kas pirkti pēc 01.04.2020.).
  • Atgriešanas sūtījums jānosūta ne vēlāk kā 31.12.2020. (pasta zīmogs).
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka 100 % laimes garantija neattiecas uz produktiem bez pirkuma čeka, piemēram, produktiem, kuri iegādāti par bonusa punktiem, vai dāvanām.
  • 100 % laimes garantijas ietvaros katra persona par katru produkta modeli var iesniegt tikai vienu atmaksas pieprasījumu.
  • Laimes garantija attiecas tikai uz patērētājiem; tā neattiecas uz mazumtirgotājiem vai tālākpārdevējiem.
  • Fiskars neuzņemas atbildību par nozaudētiem, aizkavētiem, nepilnīgiem vai neskaidriem atgriešanas pieprasījumiem.
  • Fiskars neuzņemas atbildību par maksājuma kavējumu vai aizturēšanu tādu iemeslu dēļ, ko Fiskars nespēj ietekmēt.
  • Bojājumi, kas produktam radušies, ja ir pārkāpti lietošanas norādījumi vai ir izmantots nepiemērots iepakojums atgriešanas transportēšanai, tiks atskaitīti no atgriežamās summas.
  • Iesaiņojiet atgriešanas sūtījumu rūpīgi un kompakti, lai produkts sūtīšanas laikā netiktu sabojāts vai nozaudēts. Mēs paturam tiesības atgriešanas dēļ radušās izmaksas par produkta bojājumiem vai zudumu atskaitīt no produkta pirkuma cenas.
  • Ja produkts iegādāts ar e-pasta vai pasta starpniecību, Fiskars atmaksās tikai produkta pirkuma cenu bez piegādes vai nosūtīšanas maksas.

Personas datu apstrāde

Ja vēlaties atgriezt Fiskars produktu 100 % laimes garantijas ietvaros, pieprasītie personas dati tiks izmantoti tikai 100 % laimes garantijas ietvaros veikto preču atgriešanas darījumu apstrādei. Jūsu dati tiks glabāti tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams atgriešanas apstrādei. Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, skatiet mūsu privātuma politiku.

Atbildības ierobežošana un piemērojamie tiesību akti

Fiskars neuzņemas atbildību par tiešu, netiešu, tūlītēju vai izrietošu kaitējumu vai īpašu kaitējumu (tostarp kaitējumu, kas izriet no uzņēmējdarbības, līguma, produkta vai informācijas zaudējumiem vai uzņēmējdarbības pārtraukuma), kas izriet no 100 % laimes garantijas izmantošanas vai šādas izmantošanas liegšanas, vai arī no šiem nosacījumiem.

Šie nosacījumi ir interpretējami atbilstoši Somijas likumiem. Šī garantija par apmierinātību ir papildu priekšrocība, un tā neietekmē nekādas garantijas, ko nodrošina tālākpārdevējs vai ražotājs, kā arī neietekmē nekādas likumīgās vai citas juridiskas tiesības, kas jums var būt piešķirtas atbilstoši piemērojamai obligātajai valsts likumdošanai (piemēram, patērētāju aizsardzības tiesību aktiem).

LASĪT VAIRĀK