100% Fiskars produktu apmierinātības garantija

Savos pētījumos Fiskars ir atklājis, ka 90% dārznieku uzskata, ka dārzkopība ir daudz ietekmīgāka par viņu emocionālo labklājību nekā joga - un 40% uzskata to par labāku nekā seksu. Uzņēmuma mērķis ir palielināt emocionālo labklājību, piedāvājot stresa risinājumus ikdienas vajadzībām, entuziastiskiem dārzniekiem: 0% stress, 100% apmierinātība.

Tāpēc Fiskars vēlētos nodrošināt 100% Apmierinātības garantiju Fiskars produktiem Fiskars PowerGear ™ X, X sērijas cirvjiem, Xact augsnes kopšanas instrumentiem, kā arī visiem Fiskars ūdens ratu modeļiem. Pilns produktu saraksts ir atrodams tīmekļa vietnē.

Lai nodrošinātu, ka mūsu klienti gūst vislabāko iespējamo dārzkopības pieredzi, mēs nodrošināsim ražotāju 100% laimes garantiju Fiskars produktiem, kas ir derīgi no 1.3.2019. Līdz 31.08.2019. 100% apmierinātības garantijas kampaņa ir derīga tikai Fiskars PowerGear X, X sērijas cirvjiem, Xact augsnes kopšanas rīkiem, kā arī visiem pieejamajiem Fiskars ūdens ratu izstrādājumu modeļiem, kas iegādāti pēc 1.3.2019. Kampaņa neattiecas uz citām Fiskars produktu līnijām vai produktiem, kas nav minēti šajā paziņojumā.
Ja neesat apmierināts ar produktu, laikā no 1.3.2019 – 31.08.2019. varat to atgriezt un saņemt atpakaļ par pirkumu samaksāto naudu. Lai produktu atgrieztu, izpildiet tālāk sniegtos norādījumus. Sūtījumā ir jāpievieno pirkuma čeka oriģināls, kas kalpo kā pirkuma pierādījums. Veidlapā tālāk norādiet savu kontaktinformāciju un konta numuru. Nosūtiet produktu uz atgriešanas adresi, kas norādīta pēc šiem nosacījumiem. Produktu varat nosūtīt tā oriģinālajā iepakojumā vai līdzīgā aizsargiepakojumā.

NB! Ja produkts ir nepārprotami bojāts, lūdzu, atgrieziet to veikalā, izmantojot standarta atgriešanas pieprasījumu, vai arī sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Papildu apmierinātības garantija ir spēkā tikai gadījumos, kad produktam nav nepārprotamu tehnisku defektu, bet produkts neatbilst gaidītajam un tāpēc tiek atgriezts.
Ja neesat pārliecināts par to, kurš atgriešanas veids ir piemērotākais, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +37126548993 (darba dienās plkst. 10–15) vai e-pastu customerservice.export@fiskars.com 

GARANTIJAS NOSACĪJUMI

  1. 100% apmierinātības garantijas kampaņa attiecas tikai uz pirkumiem, kas veikti laikā no 1.3.2019. Līdz 31.08.2019. (Attiecas tikai uz Fiskars PowerGear X, X sērijas cirvjiem, Xact augsnes kopšanas instrumentiem, kā arī visiem pieejamajiem Fiskars ūdens ratu modeļiem, kas iegādāti pēc 1.03.2019.)
  2. Atgriešanas sūtījums jānosūta ne vēlāk kā 31.08.2019 (pasta zīmogs).
  3. Atgriešanas sūtījumā ir jāpievieno pirkuma čeka oriģināls.
  4. Tiesības uz atgriešanu neattiecas uz produktiem bez pirkuma čeka, piemēram, produktiem, kuri iegādāti par bonusa punktiem, vai dāvanām.
  5. Pieprasītie personas dati tiks izmantoti tikai ar apmierinātības garantiju saistītiem nolūkiem. Fiskars konfidencialitātes politika.
  6. Fiskars neuzņemas atbildību par nozaudētiem, aizkavētiem, nepilnīgiem vai neskaidriem atgriešanas pieprasījumiem.
  7. Apmierinātības garantijas ietvaros katra persona par katru produkta modeli var iesniegt tikai vienu atmaksas pieprasījumu.
  8. Apmierinātības garantija attiecas tikai uz klientiem–patērētājiem; tā neattiecas uz mazumtirgotājiem vai tālākpārdevējiem.
  9. Maksa par sūtīšanu ir jāmaksā sūtījuma nosūtītājam. Maksa par sūtīšanu netiek atmaksāta.
  10. Ja pirkums ir veikts internetā vai pasūtīts pa pastu, Fiskars atmaksā tikai produkta pirkuma cenu bez piegādes vai nosūtīšanas maksas.
  11. Iesaiņojiet atgriešanas sūtījumu rūpīgi un kompakti, lai produkts sūtīšanas laikā netiktu sabojāts vai nozaudēts. Mēs paturam tiesības atgriešanas dēļ radušās izmaksas par produkta bojājumiem vai zudumu atņemt no produkta pirkuma cenas.
  12. Visas iegādes laikā saņemtās atlaides tiks atņemtas no atgriežamās pirkuma cenas.
  13. Apmierinātības garantija ir derīga un pirkuma cena tiek atgriezta norādītajā kontā tikai tad, ja ir izpildīti visi apmierinātības garantijas nosacījumi. Nauda tiek atgriezta kontā četru nedēļu laikā pēc sūtījuma nosūtīšanas (pasta zīmoga datums).
  14. Fiskars neuzņemas atbildību par maksājuma aizkavēšanos vai aizturēšanu tādu iemeslu dēļ, ko Fiskars nespēj ietekmēt.
  15. Šie nosacījumi ir interpretējami atbilstoši iegādes vietas likumiem.
  16. Šie nosacījumi neietekmē klienta likumīgās tiesības.

LASĪT VAIRĀK